تور اروپایی استاد شجریان از ترکیه آغاز می‌شود

shajarian shahnaz small تور اروپایی استاد شجریان از ترکیه آغاز می‌شود

استاد آواز ایران و گروه شهناز تور اروپایی خود را با اجرای کنسرت در شهر استانبول آغاز می‌کنند.به گزارش مجله‌ی موسیقی ملودی اجرای آثار جدید در تور اروپایی محمدرضا شجریان و گروه شهناز به سرپرستی مجید درخشانی از کشور ترکیه آغاز می‌شود و تهیه‌ی بلیت کنسرت استانبول استاد شجریان نیز از طریق سایت دل‌آواز امکان‌پذیر است.

بر اساس این گزارش کنسرت استانبول در تاریخ ۱۶ سپتامبر هم‌زمان با ۲۶ شهریور سال ۹۰ و در سالن‌ «مرکز کنگره‌ی استانبول» به روی صحنه می رود.
در این کنسرت ها آثاری از استاد جلیل شهناز، محمدرضا شجریان و مجید درخشانی در دو بخش سه گاه و بیات اصفهان برای اولین بار نواخته خواهد شد.
گفتنی است که فروش بلیت این کنسرت از سوی شرکت فرهنگی هنری دل‌آواز انجام می‌شود و علا‌قمندان برای تهیه بلیت به‌صورت تلفنی، می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۷۱۷۳۵۰ (دل پخش) تماس بگیرند و برای خرید به صورت اینترنتی نیز به نشانی ticket.delawaz.com مراجعه کنند.
لازم به یادآوری است که استاد شجریان و گروه شهناز در ادامه تور اروپایی خود به شهرهای آمستردام – هلند(۳۰ سپتامبر ۲۰۱۱ )، بروکسل – بلژیک(۱ اکتبر ۲۰۱۱)، ماینز – آلمان(۳ اکتبر ۲۰۱۱)، برلین – آلمان(۱۴ اکتبر ۲۰۱۱)، هامبورگ – آلمان(۱۵ اکتبر ۲۰۱۱)، لندن – انگلستان(۱۸ اکتبر ۲۰۱۱)، ادینبورگ – انگلستان(۱۹ اکتبر ۲۰۱۱)، مونیخ – آلمان(۲۱ اکتبر ۲۰۱۱)، وین – اتریش(۲۲ اکتبر ۲۰۱۱)، گوتبرگ – سوئد(۲۷ اکتبر ۲۰۱۱)، استکهلم – سوئد(۲۹ اکتبر ۲۰۱۱)، کلن – آلمان(۳۰ اکتبر ۲۰۱۱) خواهند رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد